loading...
::تکتا دانلود::بزرگترین و معتبر ترین وب سایت دانلود ایران
مدیریت بازدید : 131 سه شنبه 04 مهر 1391 نظرات (2)

 

دانلود Multi-Tabber v1.0 Beta - نرم افزار ایجاد و مدیریت دسکتاپ مجازی در ویندوز 7

نرم افزار Multi-Tabber راه حلی برای مشکل رایج به هم ریخته بودن نوار وظیفه ویندوز است. به کمک این نرم افزار به راحتی می توانید برنامه هایی که در حالت اجرا هستند را در نوار وظیفه ویندوز خود سازماندهی کرده و به این ترتیب به سرعت به برنامه های مورد نیاز خود دسترسی داشته باشید. این نرم افزار تنها بر روی ویندوز 7 نصب می شود و توانایی افزودن و مدیریت کردن دسکتاپ مجازی را داراست. به کمک این نرم افزار می توانید تا 10 دسکتاپ مختلف را بر روی سیستم خود ایجاد و مدیریت کنید و در آن ها برنامه های مختلفی را اجرا کنید. دسکتاپ های ایجاد شده توسط دکمه های کوچکی در صفحه نمایش مشخص هستند و در صورت عدم نیاز به آن به راحتی از سیستم خارج می شود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Multi-Tabber:
- افزودن و مدیریت کردن دسکتاپ مجازی
- اجازه ی به کار گیری 10 نوع دسکتاپ مختلف
- نمایش دسکتاپ های ایجاد شده توسط دکمه های کوچکی در صفحه نمایش تا در صورت نیاز به آن ها به راحتی از سیستم خارج شوند
- امکان تغییر رنگ و یا تغییر مکان جایگیری دکمه ها
- و ...

Multi-Tabber Screenshot 1
مدیریت بازدید : 113 سه شنبه 04 مهر 1391 نظرات (0)

 

دانلود Iron Front: Liberation 1944 - بازی جنگ بی پایان، نبرد آهن 1944

داستان بازی در لهستان جنوبی ،در سال 1944 زمانی که نیروهای شوروی حمله کرده بودند اتفاق می افتد. بازیکن در این بازی نقش سرباز پیاده نظام روسیه یا آلمان را بر عهده می گیرد و با استفاد از مهارت های حرکت تیمی و تاکتیک های انفرادی و ابزار آلات جنگی مختلف باید در نبر پیروز شود. نیروی آلمان ها روی کندی مهمات حرفه ای شوروی تمرکز کرده اند و در این حال نیروهای شوروی می خواهد مقاومت دشمن را بشکند. بازیکن باید با استفاده از کنترل تانک های خود مانند تانک های معروف Panzerkampfwagen VI یا Königstiger و تانک روسیه استالینی JS2 یا هواپیماهای جنگنده ای مانند Stuka یا Petlyakov PE-2 بر دشمنان خود غلبه کند. در حالت بازی آنلاین هیجان بسیار بیشتر خواهد بود و بازیکنان می توانند با کمک هم در حالت های مخصوص بازی همکاری، بازی را ادامه دهند. Iron Front دارای یک بخش برای ویرایش حرفه ای ماموریت ها نیز می باشد که بازیکنان با استفاده از آن می توانند ماموریت های دلخواه خود را خلق کرده و آنها را با دوستان آنلاین خود به اشتراک بگذارند.

Iron Front: Liberation 1944 Screenshot 1Iron Front: Liberation 1944 Screenshot 2Iron Front: Liberation 1944 Screenshot 3Iron Front: Liberation 1944 Screenshot 4Iron Front: Liberation 1944 Screenshot 5
مدیریت بازدید : 154 سه شنبه 04 مهر 1391 نظرات (0)

 

دانلود The Amazing Spider Man - بازی مرد عنکبوتی شگفت انگیز

(91/5/28) تغییرات:

کرک سالم بازی به زبان انگلیسی اضافه شد.

The Amazing Spider-Man به نظر بازی خوبی می آید و شاید بتوان آن را از برخی جهات با Batman: Arkham City مقایسه کرد.بازی توسط استودیوی Beenox در حال ساخت است و به تازگی دمویی هم از این عنوان منتشر کرده اند. در این دمو مشاهده شد که بازی Open-World است و دارای محیط های سربسته و داخلی هم هست. در این بازی شخصیت مرد عنکبوتی از قدرت جدیدی به نام Web Rush بهره می برد که این اجازه را به بازیکنان می دهد تا بتوانند دشمنانشان را به صورت مخفی-کارانه از بین ببرند. در این بازی می توانید با دشمنان زیادی مبارزه کنید و همانند بازی Arkham Cityضربه های مختلفی را اجرا کنید و حتی از حمله آن ها نیز جاخالی دهید.

منبع:پردیس گیم

The Amazing Spider Man Screenshot 1The Amazing Spider Man Screenshot 2The Amazing Spider Man Screenshot 3The Amazing Spider Man Screenshot 4The Amazing Spider Man Screenshot 5
مدیریت بازدید : 77 سه شنبه 04 مهر 1391 نظرات (0)

 

دانلود Hitman: Sniper Challenge - بازی هیتمن: تیر انداز در خفا

(91/6/3) تغییرات:

کرک جدید همراه با راهنمای نصب کامل اضافه شد.کرک تست شده است و سالم می باشد.

اگر از علاقمندان به بازیهای اکشن باشید حتما با سری محبوب هیتمن آشنا هستید . هیتمن را میتوان یکی از پرطرفدارترین بازیها در ژانر اکشن دانست که سالهای زیادی است که جای خود را میان گیمرها باز کرده و تا کنون چندین نسخه آن با فروش بسیار بالایی در دنیا مواجه شده است .این عنوان جدید با نام Hitman: Sniper Challenge ارائه شده است .در این بازی همانطور که از نام آن پیداست Sniper یا تفنگ تک تیر انداز دوربین دار هیتمن حرف اول را میزند و باید سعی کنید همراه آن دشمنان را نابود کنید و ماموریتهای مختلف خود را به پایان برسانید .این بازی در اختیاری کسانی که بازی Hitman: Absolution را از GameStop پیش خرید کنند، قرار می گیرد در واقع می توان گفت این بازی یک دموی قابل بازی از بازی Hitman: Absolution می باشد.

Hitman: Sniper Challenge Screenshot 1Hitman: Sniper Challenge Screenshot 2Hitman: Sniper Challenge Screenshot 3
مدیریت بازدید : 125 سه شنبه 04 مهر 1391 نظرات (0)
دانلود Transformers: Fall of Cybertron - بازی تبدیل شوندگان: سقوط اتصال

استودیوی High Moon از اینکه War for Cybertronمشکلاتی داشت نمی ترسد و آن را اعتراف می کند. آن ها به بازی ای که ساختند، افتخار می کنند و در همین حین اشتباهات خود را شناخته اند. باTransformers: Fall of Cybertron آن ها سعی دارند تمام ضعف های پیشین را به نقاط قوتی برای بازی خود تبدیل کنند. این یعنی تنوع بیشتر، دوربین بهتر و مهمات های گوناگون. به همین منظور، امسال در همایش D.I.C.E آن ها بازی خود را به نمایش گذاشتند. هیچ چیزی واژه تنوع را بهتر از تغییر حالت یک هلیکوپتر به یک جت، بیان نمی کند. مرحله بازی را با Vortex پیگیری می کنیم. مأموریت، حمله به یک پل بود که توسط Autobotها اشغال شده است.

منبع:پردیس گیم
Transformers: Fall of Cybertron Screenshot 1Transformers: Fall of Cybertron Screenshot 2Transformers: Fall of Cybertron Screenshot 3Transformers: Fall of Cybertron Screenshot 4Transformers: Fall of Cybertron Screenshot 5
مدیریت بازدید : 120 سه شنبه 04 مهر 1391 نظرات (0)

دانلود Mass Effect 3 - بازی آشوب کهکشانی 3

(91/6/9) تغییرات:

DLC جدید با نام Leviathan اضافه شد.

پس از عرضه یكی از بهترین بازی های سال پیش، استودیوی BioWare دوباره آماده شده تا سومین نسخه از عنوان محبوب Mass Effect را عرضه كند. اینبار Reaperها به كره زمین حمله كردند و در حالیكه هیچ امیدی به نجات این سیاره نیست، فرمانده شپرد (Shepard) از راه می رسد و قصد نجات زمین را دارد. این شماره، بزرگترین نسخه از سری Mass Effect است كه داستان بسیار جذابی هم دارد. نمایش بازی از جایی آغاز می شود كه فرمانده شپرد قصد دارد هسته اصلی یك پایگاه را از بین ببرد. او با كنار زدن سپر دفاعی روی این هسته، به نیروهای كمكی خود فرمان می دهد كه از طریق نیروی هوایی، این هسته را از بین ببرند. پس از یك انفجار بزرگ، شپرد از بالای سكو به پایین پرتاب می شود.

تا آنجایی که بازیکنان می دانند، Mass Effect 3 آن ها را به ادامه مبارزه ها در قسمت های مختلف کهکشان می برد و نشان می دهد که فرمانده شپرد (Shepard) چگونه خودش را برای مبارزه با کل کهکشان آماده می کند. بازیکنان در این عنوان به شکل های مختلف تحت تأثیر قرار می گیرند که یکی از آن ها، بخش چندنفره خواهد بود. آن ها در این عنوان می توانند یک حالت Co-op چهارنفره به صورت آنلاین را تجربه کنند. قسمتی که شباهت زیادی به Horde Mode بازی Gears of War 3 دارد و بازیکنان در آن باید با موج های مختلف حملات دشمنان مقابله کنند. در این قسمت، نمی توانید فرمانده شپرد را در اختیار داشته باشید، چرا که او مشغول مبارزه ها سخت تری است.

ویژگی های بازی Mass Effect 3:
- گرافیک بالا و زیبا
- گیم پلی زیبا
- بازی اکشن و فضایی
- ساخته شده با موتور قدرتمند Unrael Engine 3


Mass Effect 3 Screenshot 1Mass Effect 3 Screenshot 2Mass Effect 3 Screenshot 3Mass Effect 3 Screenshot 4Mass Effect 3 Screenshot 5
مدیریت بازدید : 118 سه شنبه 04 مهر 1391 نظرات (0)

در Dr. Wise-Medical Mysteries شما در قالب یک بازی Hidden object به عنوان دستیار یک دکتر که مشغله زیادی دارد بازی می کنید و به او کمک خواهید نمود تا ابزار ها و وسایل مورد نیاز خود را در خانه، مطب، بیمارستان و حتی اتاق عمل پیدا کند و همچنین می توانید به همراه گروهی از پزشکان متخصص در تحقیقاتی که آن ها در مکان های مختلف برای بررسی شرایط بهداشتی و کشف منابع احتمالی بیماری دارند، شرکت کنید. شما می توانید در این بازی توانایی خود را در حل معماهای پزشکی محک زده و زندگی یک پزشک را تجربه کنید.

ویژگی های بازی Dr. Wise-Medical Mysteries:
- کمک به یک پزشک در قالب بازی یافتن اشیا پنهان
- جستجو برای پیداکردن علت های بیماری های عجیب و غریب و همچنین درمان مردم عادی
- همراه بودن با دکتر وایز
- مراحل متعدد
- گرافیک زیبا و محیط جذاب
- و ...

 

دانلود Dr. Wise-Medical Mysteries - بازی کمک به دکتر وایز


Dr. Wise-Medical Mysteries Screenshot 1Dr. Wise-Medical Mysteries Screenshot 2Dr. Wise-Medical Mysteries Screenshot 3
مدیریت بازدید : 406 سه شنبه 04 مهر 1391 نظرات (0)

 

دانلود Sleeping Dogs - بازی خواب سگ ها

(91/6/17) تغییرات:

نسخه فشرده شده BlackBox اضافه شد.
آپدیت 1.4 و CrackFix اضافه شد.

در ظاهر خیلی راحت می توان Sleeping Dogs را یک کپی از GTA نامگذاری کرد، ولی این بازی چه چیز مجزایی جز سبک تضمین شدهRockstar دارد؟ بازی جدید UFG از عناوین بزرگی مثل Assassin's Creed ،Just Cause ،Batman: Arkham City و فیلم های دهه 80 و 90 سینمای ژاپن الهام گرفته است. این یک بازی است که با افتخار به الگوهای خود اشاره می کند و هیجان بسیاری را به همراه دارد. داستان Sleeping Dogs در مورد یک پلیس هنگ کنگی به نام وی شن (Wei Shen) است. او در این شهر به دنیا آمده، ولی در آمریکا بزرگ شده و برای کسب درآمد بیشتر به ژاپن آمده است.

منبع:پردیس گیم

Sleeping Dogs Screenshot 1Sleeping Dogs Screenshot 2Sleeping Dogs Screenshot 3Sleeping Dogs Screenshot 4Sleeping Dogs Screenshot 5
مدیریت بازدید : 81 سه شنبه 04 مهر 1391 نظرات (0)
دانلود Amazing Adventures: The Lost Tomb v1.0.0.5 - ماجراهای شگفت انگیز: آرامگاه فراموش شده

در بازی Amazing Adventures: The Lost Tomb شما به عنوان شخصیت ماجراجویی هستید که سفر هیجان انگیز خود را برای یافتن گنجینه های فراموش شده آغاز می کند. در قالب یک بازی hidden objects به مصر سفر خواهید نمود تا بر اساس تکه های نقشه ای که در دست دارید به دنبال یک آرامگاه مخفی در مصر بگردید و به گنج پنهان شده در آن دست پیدا کنید... در مراحل متعدد بازی به مکان های شگفت انگیز و دیدنی مصر مانند مجسمه ابوالهول، هرم بزرگ جیزه، رودخانه نیل، مقبره ها، قاهره و... سفر خواهید کرد و در آنجا باید به حل معماهای مختلف پرداخته و بیش از 2000 شیء گمشده را پیدا کنید.

ویژگی های بازی Amazing Adventures: The Lost Tomb:
- سفری به مکان های منحصر بفرد
- حل کردن پازل های مختلف
- پیدا کردن اشیاء پنهان
- 20 ماموریت هیجان انگیز
- و ...
Amazing Adventures: The Lost Tomb Screenshot 1Amazing Adventures: The Lost Tomb Screenshot 2Amazing Adventures: The Lost Tomb Screenshot 3Amazing Adventures: The Lost Tomb Screenshot 4Amazing Adventures: The Lost Tomb Screenshot 5
مدیریت بازدید : 135 سه شنبه 04 مهر 1391 نظرات (0)

 

دانلود FIFA 13 Demo - بازی فیفا 13 نسخه دمو

 

قبلاً استودیوی کانادایی سازنده سری بازی های FIFA اعلام کرده بود که در FIFA 13شاهد تغییراتی در گیم پلی بازی خواهیم بود. تغییراتی که شامل دریبل ها، ضربه های آزاد و هوش مصنوعی بازی می شوند. در همایش جدیدی که EA برای این بازی برگزار کرد، چند امکان جدید FIFA 13 نیز به نمایش درآمدند. یکی از بخش های جالب بازی، این است که اینبار می توانید کنترل تیم های ملی را در قسمت Career به دست بگیرید. قبلاً تنها این امکان را داشتید که تیم های باشگاهی را کنترل کنید و به عنوان مربی در آن ها فعالیت کنید. زمانی که به عنوان مربی در قسمت Career مشغول به کار می شوید، کنترل تیم های ملی در نوع خودشان جالب می شوند.از یک طرف بازیکنان در تیم های خودشان تلاش می کنند که به تیم ملی برسند و از طرف دیگر شما می توانید آن ها را به تیم ملی فرابخوانید.

در این قسمت می توانید بازی های دوستانه انجام بدهید، در مسابقات حذفی شرکت کنید، تورنومنت های منطقه ای برگزار کنید و یا در جام جهانی شرکت کنید که هر چهار سال یکبار برگزار می شود. اما راهی که در آن پا می گذارید، آسان نخواهد بود. در ابتدا باید در یک باشگاه فعالیت کنید و با آن به موفقیت برسید، تا اینکه شما را به عنوان مربی تیم ملی انتخاب کنند. هر چه امتیاز شما در زمینه مربیگری در باشگاه ها بالاتر باشد، می توانید به تیم های ملی قدرتمند بروید. ماندگاری شما در یک تیم ملی به شکل ارتباط شما با تیم بستگی دارد.

FIFA 13 Screenshot 1FIFA 13 Screenshot 2FIFA 13 Screenshot 3FIFA 13 Screenshot 4FIFA 13 Screenshot 5
مدیریت بازدید : 86 سه شنبه 04 مهر 1391 نظرات (0)

 

دانلود Uprising 44: The Silent Shadows - بازی قیام 44: سایه خاموش

بازی Uprising 44 The Silent Shadows 2012 قیام ۴۴ یک بازی به سبک شوتر سوم شخص و استراژِیکی می باشدکه کمپانی DMD Enterprise آن را ساخته و منتشر کرده است.داستان بازی بر می گردد به جنگ جهانی دوم و نبرد نیرو های ورشو با نازی می باشدکه نیروهای نازی آلمانی به رهبری رایش سوم در پشت خطوط جنگ صف کشیدند و آماده برای حمله و شما و گروه مقاومتتان باید جلوی این عملیات عظیم را بگیرید و اینجاست که دست به کار خواهید شد و سفر به عمق دل دشمن برای سر درآوردن از نقشه آنها.. بازی سبک بسیار جالبی را اراعه کرده که در نوع خود بی نظیر است.شاید نبرد خاموش واقعا برازنده این بازی باشد.


Uprising 44: The Silent Shadows Screenshot 1Uprising 44: The Silent Shadows Screenshot 2Uprising 44: The Silent Shadows Screenshot 3Uprising 44: The Silent Shadows Screenshot 4Uprising 44: The Silent Shadows Screenshot 5
مدیریت بازدید : 111 سه شنبه 04 مهر 1391 نظرات (0)

دانلود Tony Hawks Pro Skater - بازی تونی هاکس اسکیت باز حرفه ای

Tony Hawks Pro Skater از سری بازی های اسکیت سواری می باشد که کمپانی Robomodo آن را طراحی و کمپانی بزرگ Activision آن را منتشر کرده است.این بازی شامل مراحل کلاسیکی از اسکیت سواری می باشد که شما باید خلاقیتی زیادی را برای اسکیت سواری در این بازی به کار ببرید.این بازی دارای گیم پلی و گرافیک بسیار خوبی می باشد و همچنین این بازی علاوه بر نسخه PC دارای نسخه کنسول های XBOX و PS3 نیز می باشد.



 

Tony Hawks Pro Skater Screenshot 1Tony Hawks Pro Skater Screenshot 2Tony Hawks Pro Skater Screenshot 3Tony Hawks Pro Skater Screenshot 4Tony Hawks Pro Skater Screenshot 5
مدیریت بازدید : 77 سه شنبه 04 مهر 1391 نظرات (0)

 

 

دانلود کرک ویندوز 8 - فعال سازی و رفع محدودیت زمانی ویندوز 8

(91/7/2) تغییرات:

- ابزار تغییر تصویر پروفایل و عکس پس زمینه مترو اضافه گردید!

پس از نصب ویندوز 8، مایکروسافت به مدت 30 روز به شما فرصت می دهد تا از ویندوز استفاده کنید و آن را مورد سنجش خود قرار دهید و چنانچه از قابلیت های ویندوز راضی بودید می بایستی نسبت به خرید شماره سریال قانونی اقدام کرده و ویندوز خود را از طریق اینترنت فعال کنید، ولی از آنجایی که بسیاری از کاربران ایرانی ویندوز را به صورت غیر قانونی نصب می کنند و از طرفی هم امکان خرید ویندوز برای بسیاری از کاربران مهیا نیست، کاربران همواره به دنبال رفع این محدودیت زمانی ویندوز 8 هستند.

به دلیل اینکه به تازگی ویندوز 8 منتشر شده است، هنوز کرک 100% مطمئنی برای این ویندوز ارائه نشده است در ادامه این مطلب شما می توانید جدیدترین کرک های عرضه شده جهت رفع محدودیت زمانی ویندوز 8 و نحوه فعال سازی آن را دریافت کنید.

Windows 8 Loader/Activator/Crack/Patch Screenshot 1Windows 8 Loader/Activator/Crack/Patch Screenshot 2Windows 8 Loader/Activator/Crack/Patch Screenshot 3Windows 8 Loader/Activator/Crack/Patch Screenshot 4
آگهی

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 2
  • بازدید سال : 57
  • بازدید کلی : 6,487
  • کدهای اختصاصی
    دانلود نرم افزار کامپیوتر سفارش پاپ آپ بندری جدید